Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Un escarni de 80 persones davant la casa de Narcís Serra a Sant Cugat

Unes 80 persones van realitzar un escarni ahir al vespre  davant la casa de l'expresident de CatalunyaCaixa Narcís Serra

10/10/2013 Política

Aquesta acció d'escarni davant l'habitatge de l'expresident de CatalunyaCaixa i exministre del PSOE, Narcís Serra, estava convocada per la companya Independència per canviar-ho tot. La convocatòria tenia el lema "Assenyalem l'oligarquia." [Video de Sant Cugat TV]

Els concentrats es va situar a la plaça de Lluís Millet (avi del processat, i fundador de l'Orfeó Català) des d'on els participants van cridar consignes contra la corrupció i contra l'exministre Serra, imputat per un delicte bancari, juntament amb l'exdirector general d'aquesta entitat financera Adolf Todó, com a responsables de Caixa Catalunya,. 

Quatre dotacions de Mossos d'Esquadra i de la Policia Local van vigilar la protesta, que va tallar la via on s'ubica l'habitatge de Serra.

Segons Sant Cugat TV un dels membres de la plataforma Independència per canviar-ho tot a Sant Cugat, Albert Artigas, va destacar que aquest escarni contra la figura de Serra "resumia totes les accions de protesta que estan duent a terme."

Els convocants han emplaçat els santcugatencs a participar a la manifestació nacional que el col·lectiu ha convocat a Barcelona, dissabte de la setmana vinent.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid