Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
La Cup Sant Cugat demanarà la creació d’un Consell de Joves

Al Ple Municipal d’octubre, la CUP Sant Cugat entrarà una proposta en forma de moció per la creació d’un Consell de Joves autoorganitzat a la ciutat i que siguin les mateixes entitats i associacions juvenils que tinguin un paper determinant en l’elecció de la composició i el seu funcionament

03/10/2013 Política

El darrer pla local de joventut, que farà prop de 2 anys que va vèncer, amb l'objectiu de donar resposta a les demandes juvenils en tots els àmbits, contemplava actuacions com crear espais formals i fòrums de participació perquè els i les joves puguin fer arribar les seves demandes en matèria d'oci i cultura, i fomentar la implicació dels i les joves en la vida associativa de la ciutat, preveia la creació d'espais d'interlocució generals amb els i les joves.

A Sant Cugat no existeix actualment un organisme d'aquest tipus, tot i que al pla local de joventut es programava pel 2010 l'elaboració d'una proposta d'estament participatiu estable juvenil, autogestionat o municipal, a partir d'una negociació amb les entitats juvenils.

És per tot plegat que des de la CUP Sant Cugat veuen la necessitat i urgència en la creació d’un Consell de Joves autoorganitzat i que les entitats i associacions juvenils tinguin un paper determinant en l'elecció de la composició i el funcionament d'aquest, com a millor manera de garantir que aquestes se sentin seu el consell i, per tant, funcioni de manera òptima i acompleixi la funció per la qual està previst

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid