Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga indefinida
L'Ajuntament de Mataró recolza la vaga indefinida

Aprovada una Declaració Institucional de la CUP amb els vots a favor de CiU, PSC i ICV i els vots en contra de PP i PxC

04/10/2013 Educació
L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes L'Ajuntament de Mataró dóna suport a les Illes

L'Ajuntament de Mataró a aprovat una Declaració Institucuional de la CUP per donar suport als vaguistes de les Illes. Després de la concentració solidària a Mataró i la mobilització de Mallorca a les Illes, l'Ajuntament també se suma al recolzament contra les lleis educatives impulsades pel govern de Bauzá.

La declaració ha comptat amb les adhesions de tots els grups municipals menys PP i PxC.

La moció, ratificada dijous pel Ple Municipal, és una mà estesa als vaguistes que s'oposen a la implantació del Decret de Tractament Integral de Llengües (TIL), que redueix el paper del català a l'escola pública.

Així doncs, l'Ajuntament de Mataró demana al govern de les Illes Balears que derogui el decret 15/2013, de 19 d’abril, que proposa un model d'enseyament integrat de les llengües, que retiri els expedients disciplinaris als docents en vaga, i que evitin segregar els alumnes per qüestios lingüístiques.

Per altra banda, es demana al govern espanyol que retiri la proposta que figura en l'avantprojecte de llei d'educació que demana que no sigui necessari acreditar el nivell de català en finalitzar l'educació obligatòria.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid