Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
La CUP Garrotxa es declara contrària al tancament d'una llar d'infants a Olot

L’Ajuntament d'Olot ha pres la decisió de tancar una escola bressol del municipi i davant d'aquesta situació la candidatura independentista proposa alternatives

27/07/2013 Política

La CUP Garrotxa ha emès un comunicat on informa que l’Ajuntament d'Olot ha pres la decisió de tancar l’escola bressol de Sant Miquel i afirma que “tancar una escola bressol o una línia d’un determinat curs de qualsevol escola, únicament respon a una estratègia per afavorir notablement l’oferta privada, i així, desmuntar poc a poc l’educació pública”.

Davant d'aquesta situació, la candidatura independentista proposa que l'Ajuntament d'Olot:

- Traslladi al poble en tot moment l’estat de la situació financera del consistori.

- Vetlli per oferir uns serveis públics de qualitat i sense posar restriccions econòmiques per a la gran majoria de la població d'Olot.

- Potenciï la gestió dels serveis municipals de manera pública i no mitjançant empreses privades.

- Generi processos participatius que permeten fer co-partícips al conjunt de la població de l’acció de governar.

- Sigui capdavanter en la defensa del sector públic.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Policies? Parlem-ne
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid