Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Normalitat en la jornada de votacions per escollir el nou Secretariat Nacional de l’ANC

Més enllà de la mitjanit es podrà consultar a la web (www.assemblea.cat) el nombre de vots que ha rebut cada candidat

08/06/2013 Política

La normalitat ha marcat la jornada electoral per escollir el nou Secretariat Nacional de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC). Els membres de ple dret de l’ANC han pogut votar en les més de 100 seus electorals d’arreu del territori per tal de conformar el Secretariat, format per 75 representants. 25 són a nivell nacional i escollits per tot el territori, mentre que els altres 50 són representants territorials i, per tant, són escollits pels votants de la seva regió.

Més enllà de la mitjanit es podrà consultar a la web el nombre de vots que ha rebut cada candidat; i diumenge a la tarda es penjarà la llista amb els candidats que haurien resultat escollits segons els resultats provisionals. El proper 12 de juny es proclamaran els resultats finals, i el dissabte 15 de juny se celebrarà el primer plenari del nou Secretariat.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid