Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nació
"Som Països Catalans" impulsa la campaña Som Cims a l'entorn de la Diada nacional del 24-J

El cap de setmana del 22 i 23 de juny, seran diverses les sortides cap a muntanyes, turons, pics, puigs emblemàtics, pròxims, populars, tranquils i estimats.

12/06/2013 Política

L'entitat "Som Països Catalans" presenta una cinquantena d’ascencions i excursions a cims d’arreu del país amb motiu de la campanya Som Cims de Som Països Catalans amb l'objectiu de reivindicar el territori i propulsar i promocionar l’organització local (de cada barri, vila o espai social) arran de la diada nacional dels Països Catalans, Sant Joan.

Així, el cap de setmana del 22 i 23 de juny, seran diverses les sortides cap a muntanyes, turons, pics, puigs emblemàtics, pròxims, populars, tranquils i estimats. Allà animen a recollir imatges per tal de visualitzar la defensa del territori i la unitat dels Països Catalans des de metres amunt. Un cop fetes, cal enviar-les a cimsppcc@sompaisoscatalans.cat per tal que els Països Catalans més tel·lúrics puguin ser vistos i compartits.

Segons, "Som Països Catalans", cadascuna de les activitats ha estat assumida per entitats, organitzacions i persones de la localitat, així que la informació més extensa sortirà d’allà. També apunta que, el llistat no és tancat, sinó que les adhesions poden continuar, per tal d’augmentar encara més la popularitat de l’esdeveniment.

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  8. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
  9. 12 d’octubre: de la Hispanitat imposada a la resistència popular
  10. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid