Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#JudicisPAHsbd
La PAHC de Sabadell afronta dos nous judicis

Per l'acció a una oficina d'Unnim a Torreromeu i per l'alliberament del bloc de Gràcia, propietat de la SAREB

23/05/2013 Drets i Llibertats

En total, 31 persones membres de la organització estan citades avui a judici. D'aquestes, 28 estan imputades per l'ocupació de l'oficina d'Unnim a Torre-Romeu a través de la qual, es va poder aconseguir una dació en pagament i un lloguer social per una família del barri. Les altres tres persones encausades, entre les quals hi ha l'advocada la Plataforma d'Afectades per la Hipoteca i la Crisi (PAHC), estan acusades de resistència per 'una actuació policial sense precedents' en l'ocupació del bloc de pisos de Gràcia en el que ja hi viuen onze famílies.

Durant aquestes dies, la PAHC va engegar una campanya contra la criminalització que pateix la PAHC darrerament a través d'un vídeo que mostra la realitat de les persones imputades i de la tasca col·lectiva que duu la plataforma a la nostra ciutat. 'A qui heu de perseguir? A Nosaltres o a Ells?' és el lema que la PAHC llença com a pregunta al poder judicial en el marc d'aquesta campanya contra la repressió que està patint.

Valora
Rànquings
  1. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  2. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  3. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Portbou, capital del pensament crític amb l’XI Col·loqui Walter Benjamin
  6. Unes 300 persones s'apleguen a la platja de la Farella per defensar l’última pineda litoral de Llançà
  7. Els veïns de la plaça del Poeta Marquina de Girona voten si es recupera el nom original de plaça del Carril
  8. Del simbolisme a la insubmissió
  9. Els moviments populars tornen als carrers amb l'11a marxa per exigir la dimissió de Mazón
  10. 27 de setembre de 1975
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid