Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
HABITATGE
La PAH de Palma convoca una concentració davant la seu del PP

 

La Plataforma d'Afectades per la Hipoteca-Mallorca convoca demà dia 23 d'abril a les 7 del vespre una concentració al carrer Reial número 10 de Palma (seu del PP)


22/04/2013 Drets i Llibertats

La PAH-Mallorca afirma que convoca la concentració per protestar perquè “El dimarts 16 d'abril el PP va anunciar que només acceptava les seves pròpies esmenes a la ILP. Aquestes esmenes són una sèrie de mesures sobre les que ja treballaven abans que la ILP arribés al Congrés. En aquest punt la ILP queda totalment desvirtuada, NO S'APROVA RES del que exigim (dació en pagament, lloguer social i moratòria de desnonaments, tot això per llei i com a garantia del dret a la habitatge) ni tampoc es tenen en compte les esmenes de la resta de grups polítics.”.

Finalment, la PAH-Mallorca recorda que "No s'ha de defallir i les nostres accions han de ser contudents, donant les solucions als ciutadans que els seus governants els neguen, mitjançant les vies legals quan sigui possible i la desobediència civil pacífica on la llei deixa de ser legítima ja que serveix només als interessos de l'u per cent".

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid