Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibres
Presentació del llibre "Et presento el jutge Garzón" al Col·legi d’Advocats a Barcelona

L'acte tindrà com a convidat especial el jutge de l’Audiència Provincial de Barcelona, Santiago Vidal, per parlar sobre les principals febleses del sistema judicial espanyol.

17/04/2013 Política
Cartell de la presentació del llibre "Et presento el jutge Garzón" Cartell de la presentació del llibre "Et presento el jutge Garzón"

El Grup de Periodistes Ramon Barnils (GPRB) i Edicions Saldonar organitzen, avui al Col·legi d’Advocats a Barcelona, la xerrada "Baltasar Garzón i les febleses del sistema judicial espanyol" en motiu de la presentació pública del llibre "Et presento el jutge Garzón", escrit per la periodista Sònia Bagudanch, amb un pròleg del president del GPRB, David Bassa

El volum explica la cara fosca d’aquest exjutge de l’Audiència Nacional. El llibre és el primer volum de la col·lecció ‘Periodistes’, una iniciativa del GPRB i Edicions Saldonar per publicar llibres d’actualitat periodística.

L’acte començarà a les 19h i serà presentat pel vocal de la Comissió de Defensa del Col·legi de Periodistes, l’advocat Jaume Asens. L’autora de ‘Et presento el jutge Garzón’, Sònia Bagudanch, desgranarà del llibre i el president del Grup Barnils, David Bassa, i el responsable d’Edicions Saldonar, Francesc Gil Lluch, seran els responsables d’explicar les bases de la nova col·lecció ‘Periodistes’. La xerrada tindrà com a convidat especial el jutge de l’Audiència Provincial de Barcelona, Santiago Vidal, per parlar sobre les principals febleses del sistema judicial espanyol.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
  10. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid