Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades a la Universitat
Estudiants de la UAB impedeixen l'entrada al rectorat

Demanen al rector que treballi per evitar l'augment de taxes universitàries i que apliqui més transparència als comptes de la UAB.

26/04/2013 Educació
Finalitza la tancada del rectorat d'un mes d'ocupació Finalitza la tancada del rectorat d'un mes d'ocupació

Estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han impedit l'entrada als treballadors de 8 a 10 del matí però sí que els han deixat fitxar. La protesta ha estat duta a terme pels estudiants que ocupen el rectorat des de fa 10 dies.

Els estudiants continuen dormint cada nit al rectorat de la UAB per demanar que es portin a terme les mocions aprovades al claustre el 21 i el 22 de març. Concretament, les mocions demanaven al rector que treballi per evitar l'augment de taxes universitàries i que apliqui més transparència als comptes de la UAB. Els textos també acordaven reivindicacions laborals en el Personal Administratiu i de Serveis (PAS) i en el Personal Docent i Investigador (PDI).

Ahir els estudiants va provocar la suspensió del consell de govern. Dimecres es va fer una manifestació que va acabar amb dos ferits lleus després d'un forcejament amb agents dels Mossos d'Esquadra.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid