Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
L'ANC omple el Centre Cultural Garcia Nieto de Cornellà de Llobregat

L'acte, que va comptar amb Frederic Prieto, Ramoncín, i Emilio Valdero,  va esdevenir un autèntic exercici de democràcia participativa.

01/02/2013 Política
Ramoncín a l'acte de Cornellà Ramoncín a l'acte de Cornellà

Més de 200 persones vam omplir a vessar la sala del Centre Cultural Garcia Nieto de Cornellà. La gent dempeus als pasadissos i a l'entrada mostrava l'èxit de la convocatòria.

L'acte no va decebre ningú. El primer alcalde democràtic de Cornellà i actual Síndic de Greuges, Frederic Prieto va fer un defensa dels drets democràtics i del dret d'autodeterminació. "Sempre he cregut en el federalisme. No he sigut mai independentista, però ara no hi ha un altre camí."

L'expectació va créixer al màxim quan va prendre la paraula Ramoncín. "Soy de Madrid, pero me siento catalán". Va comparar les relacions Catalunya-Espanya com les d'un matrimoni que no s'entén i que vol divorciar-se. "No se puede amordazar un pueblo que quiere decidir su futuro. Hay acto más democrático que preguntar a 7.200.000 persones: ustedes que quieren ser?"

El darrer en intervenir va ser el doctor en Economia i professor de la UB, Emili Valdero que va centrar la seva intervenció en els aspectes més relacionats amb l'economia. "Cal combatre el discurs de la por que ens augura els pitjor mals si Catalunya és independent. Cal, sobretot, informació i amb economia és relativament fàcil perquè els números no enganyen"

Posteriorment s'ha obert un torn de preguntes en què el públic assistent ha participat de manera activa.

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) de Cornellà ja va anunciar que continuarà presentant aquesta estructura d'acte en els diversos barris de la població.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid