Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Presentació de llibre
David Fernàndez i Quim Arrufat visitaran Alcoi i Alacant respectivament
30/01/2013 Política

El proper cap de setmana, els diputats al Parlament de Catalunya David Fernàndez i Quim Arrufat, i l'ex-regidora Anna Gabriel visitaran les capitals de l'Alcoià, l'Alacantí, la Safor i la Costera.

A Alcoi es realitzarà la presentació del llibre “Cop de CUP. Viatge a l'ànima i a les arrels de les Candidatures d'Unitat Popular” a les 18:30 h. Al Casal-Centre Ovidi Montllor (CCOM) d'Alcoi. David Fernàndez farà la presentació com a coautor del llibre. L'organització de l'acte corre per part d'Endavant-OSAN del Comtat.

A Alacant el diputat per la CUP Quim Arrufat assistirà en el marc de la segona festa per la independència, que es realitzarà al Casal Popular Tio Cuc i està organitzada per Endavant-OSAN, Arran i el SEPC. A les 18:30 h. Es realitzarà la xarrada “Lluita, organització i construcció de la unitat popular” a càrrec de Quim Arrufat, finalitzada la xarrada, a les 21 h, es farà un concert amb Pelandruska.

A Xàtiva, també es realitzarà la presentació del llibre sobre la CUP, serà a càrrec de David Fernàndez i Anna Gabriel, professora d'Història del dret a la UAB i militant de la CUP, el proper divendres 1 de febrer, a les 20 h. A la llibreria “La Costera”. L'acte serà organitzat per Endavant-OSAN.

Finalment, diumenge 3 de febrer, es realitzarà la presentació a Gandia, a les 18 h. Al Casal Jaume I de la Safor-Valldigna, l'acte està previst que vaja a càrrec de David Fernández i Anna Gabriel. L'acte serà organitzat per Endavant-OSAN.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid