Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
6-D
Arriba la III Botifarrada contra la Constitució espanyola a Argelaguer

L'historiador i membre de la CUP de Mataró exposarà els recorreguts que ha tingut la Constitució Catalana

05/12/2012 Política

Arriba la III Botifarrada contra la Constitució espanyola a Argelaguer, jornada de festa i lluita que organitza Arran, el jovent de l'Esquerra Independentista, amb motiu del 6 de desembre, Dia de la Constitució espanyola.

Enguany els actes començaran a les 16h amb el campionat de Botifarra, on les tres parelles finalistes s'emportaran un val per dinar a Can Bundància, un per Ca la Cristina i el tercer classificat una panera de productes independentistes. A les 18.30h es farà la xerrada sobre la constitució catalana amb Juli Cuéllar, historiador i membre de la CUP de Mataró, que exposarà els recorreguts que ha tingut la Constitució Catalana obrint d'aquesta manera el debat sobre com, els catalans hauran d'afrontar el nou procés constituent.

A les 21h se celebrarà un sopar popular amb arròs de muntanya i botifarra i per acabar la jornada, a les 23h Gresca indepenentista amb el concert de Tortellinis (Tortellà, la Garrotxa), Rescat (Banyoles, Pla de l'Estany) i el punxadiscs PD Amic del Poble (Olot, la Garrotxa).

Vegeu els actes previstos.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid