Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament i llengua
USTEC-IAC realitzarà un acte amb sindicats d'ensenyants dels Països Catalans l'11-S
07/09/2012 Llengua
El sindicat USTEC·STEs s'afegeix a les mobilitzacions de l'11 de Setembre i se suma al  "gran esforç de mobilització de la societat civil catalana en exercici del dret a decidir el seu futur".

Al matí, al passeig Lluís Companys es realitzarà una taula roda dels sindicats d'ensenyants dels Països Catalans formada per Maria Antònia Font (STEI-I), Marc Canalda (STEPV)i Josep Maria Cervelló (USTEC·STEs) debatrà sobre els atacs a la llengua i la cultura als territoris de llengua catalana. L'estand de la IAC (de la qual forma part el sindicat majoritari d'ensenyants del Principat) és el número 29 de la Mostra d'entitats de l'Arc del Triomf de Barcelona, organitzada per Gent de la terra.

La USTEC-IAC adverteix, però, que aquesta reivindicació "àmpliament compartida, no pot quedar només en el model d'estat sinó que ha d'anar més enllà: cal exercir també el dret a decidir sobre el model social, econòmic, polític, la distribució de la riquesa i el poder, la justícia social, la desaparició de la pobresa i els privilegis de classe; d'un model real d'estat del benestar compartit entre totes i tots". Per això anima "a participar activament a les convocatòries d'aquest dia 11, amb la convicció que el dret a decidir, l'exercici de l'autodeterminació, ens ha de portar a la construcció d'una societat catalana més lliure, més igualitària, més participativa i compromesa."

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid