Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
«Tenim una organització més forta que mai, cohesionada i que neix amb moltes ganes»
02/09/2012 Entrevistes

Us oferim una entrevista al portaveu d'Arran, Marc Garcés, per parlar de la nova organització juvenil i dels reptes que afronta

Amb més de 600 militants i per sobre del mig centenar de nuclis escampats pels Països Catalans, la unió entre Maulets i CAJEI va veure néixer el passat mes de juliol una nova organització juvenil, anomenada Arran.

Per parlar de com han estat els quatre anys de confluència que han aconseguit forjar la que ha esdevingut l'organització independentista més gran dels Països Catalans i dels reptes que afronta d'ara endavant, entrevistem Marc Garcés, el portaveu de l'organització.

En aquesta entrevista en vídeo a Llibertat.cat, Garcés exposa com ha estat el naixement d'Arran i afirma que ha repercutit en la creació de nous nuclis per tot el territori i que ha despertat interès més enllà de l'Esquerra Independentista. Així mateix, reflexiona sobre les maneres de mobilitzar el jovent treballador català i com combatre les agressions socials i nacionals que es van accentuant cada dia que passa.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid