Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
L'Ajuntament de Blanes aprova impulsar un pla de participació ciutadana

Només el PP va votar-hi en contra al·legant que la participació "ja està garantida"

01/08/2012 Política
El ple municipal de l'Ajuntament de Blanes va aprovar aquest dimarts la moció proposada per la CUPper tal de crear, abans de finalitzar aquest any, una comissió ciutadana i d’entitats que elabori de manera participativa un pla director de participació ciutadana.

La moció, que finalment va ser presentada pels grups municipals del PSC i CiU en nom de la CUP, va ser aprovada amb els 18 vots a favor dels regidors del PSC, CiU i EUiA-ICV i els vots contraris dels 2 regidors del PP.

Des dels grups que van donar suport a la moció es va argumentar la necessitat d’impulsar definitivament la participació i que aquesta tingui continuïtat. Per contra, el PP va justificar el seu vot contrari argumentant que actualment "la participació ja està garantida".

Al final del Ple, en el torn de precs i preguntes, un portaveu de la CUP va agrair el suport dels grups que han recollit i aprovat la moció però dirigint-se a la totalitat del consistori va voler posar de manifest que "les dificultats amb les que des de la CUP ens hem trobat per fer arribar la proposta han estat importants".

"Com a representants directes del poble, creiem necessari emprendre mesures per millorar la comunicació entre la ciutadania i el consistori", va afirmar el portaveu. En aquests sentit des de l’equip govern es va admetre que cal millorar aquests aspectes i que alguns d’ells ja s’han anat arreglant darrerament.

La CUP va mostrar la seva satisfacció per haver aconseguit "un suport tant ampli amb un tema d’interès col·lectiu com és la participació ciutadana” però també sorpresa pel vot negatiu del PP a qui es va respondre afirmant que “la participació realment està garantida quan s’impulsen propostes de participació ciutadana com la que ells han votat en contra, ja que així fins i tot ells que no hi estan d’acord poden participar-hi".

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid