Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Abús policial
Vídeo on s'identifica el caporal dels mossos que va apallissar un manifestant a Barcelona

NOTÍCIA CENSURADA PER LA JUSTÍCIA ESPANYOLA

18/07/2012 Drets i Llibertats

NOTÍCIA CENSURADA

Llibertat.cat va rebre un manament judicial que ordenava que s'eliminessin els continguts de la denúncia d'una agressió d'agents antiavalots dels Mossos d'Esquadra durant una protesta.

Es tractava d'aquesta notícia, que hem hagut d'eliminar davant l'amenaça de represàlies judicials.

El manament judicial exigeix l'eliminació de la informació i el vídeo del testimoni de Sergi García, de 33 anys, un ciutadà que va denunciar en una gravació audiovisiual les agressions i vexacions de què va ser objecte després de la cassolada popular davant de la seu del PP de Barcelona del passat 13 de juliol. Curiosament el vídeo que s'enllaçava des de Llibertat.cat està inactiu des fa uns dies, ja que Youtube l'ha eliminat per les pressions i les diligències judicials que es porten a terme per silenciar aquest testimoni i víctima tan molest.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. La paraula que va trencar el silenci
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid