Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets en perill
Detingut del 29-M: "Baixarem al carrer a recuperar el que ens heu pres"

Publiquem un article de Josep Maria Martorell, militant independentista detingut pels fets del 29-M

27/04/2012 Drets i Llibertats
Josep Maria Martorell, militant d'Endavant (OSAN) detingut el passat dia 21 d'abril a Tarragona en relació als fets de la vaga general, ha advertit al conseller d'Interior, Felip Puig, que tot i les detencions "no ens aturaran". En un article publicat a Llibertat.cat, Martorell ha remarcat que tot i que Puig "pensava que ens espantaria" aquest divendres quatre persones que apareixen a la web d’Interior "han donat la cara, han demostrat que nosaltres no ens hem d’amagar de res. Que els delinqüents són ells, no nosaltres. Que serem a l’1 de maig; i que hi demanarem un cop més que ens tornin els diners, que ens tornin els serveis, que ens tornin els drets, la feina, els estudis i la casa".

"Baixarem al carrer a recuperar el que ens heu pres", afirma el militant, que assegura que Puig reprimeix "amb la intenció d’atemorir-nos". "Ens empaiten, ens criminalitzen, i pengen a internet aquesta famosa web amb les cares dels “violents”, vulnerant la presumpció d’innocència i la protecció dels menors", destaca, perquè "pensa que així farà por a la ciutadania, i que menys gent sortirà al carrer l’1 de maig, els 2, 3 i 4 de maig a Barcelona, a la vaga estudiantil del 3, i també els dies 12 i 15". I es pregunta: "Per què no hauríem de baixar al carrer? Nosaltres no hem fet res de dolent. I tampoc farem res de dolent sortint al carrer. No ens hem d’amagar de res".

"De tombar un contenidor en dieu violència però el que us molesta són els milers de persones que sortim al carrer"

"Amb aquestes detencions i amb aquestes amenaces no heu aconseguit de fer-nos por. Només heu aconseguit fer-nos enfadar més; una mica més del que ja estàvem", ha sentenciat Martorell, que subratlla que tot i que "de tombar un contenidor, o bé de trencar un vidre, en dieu violència", "el que us molesten són els milers i milers de persones que sortirem al carrer per treure-us la màscara i cridar ben alt i ben fort que sou uns lladres, uns corruptes, que no teniu vergonya, que maltracteu la gent, que us volem fora de la poltrona, que volem que ens ho torneu tot, i que ens ho torneu ARA. Això és el que us molesta, però nosaltres no deixarem de fer-ho".
Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid