Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets en perill
5 tarragonins més citats a declarar pel 29-M

Són militants de la CGT, la CNT i l'Assemblea URV

27/04/2012 Drets i Llibertats
Cinc persones han estat citades a declarar a Tarragona en l'ofensiva repressiva contra els vaguistes del 29 de maig. Aquest divendres ha passat a disposició judicial un dels cinc tarragonins que els Mossos d’Esquadra van anar a buscar dijous als seus domicilis, segons informa Pobleviu.cat. Només en dos casos van poder lliurar la citació pels jutjats, en aquest cas el jutjat d’instrucció número 3, a càrrec del jutge Raúl Javier Castro.

Tres dels imputats són membres del sindicat CGT, dos de la CNT i una altra de l’Assemblea URV i van ser identificades el dia de la vaga general. Els imputen desordres públics i delicte contra la seguretat del trànsit.

La citació per a les cinc persones ha estat tirada endavant per part dels Mossos i dissabte es preveu que passi a mans dels jutjats. Dijous al vespre una setantena de persones es va concentrar centre de la ciutat per donar suport als imputats. Dissabte compareixerà el membre de la CNT, mentre que la resta no vant als seus domicilis i, si no es presenten, es tramitarà una ordre de cerca i captura.

En total ja són divuit les persones imputades pels fets de la vaga general a Tarragona.
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid