Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
Presentació de la iniciativa "enemics de la llengua" a Palma

La campanya considera que "estam en un context de conflictivitat social promogut pel Govern i que cal una resposta contundent per part de la ciutadania".

13/03/2012 Llengua
La campanya "Tenim la paraula: a Mallorca en català!", impulsada per Endavant Mallorca, va presentar dissabte la iniciativa "enemics de la llengua", que pretén assenyalar d'una manera directa i contundent els responsables de la política lingüicida del Govern Balear, i els seus col·laboradors des dels ajuntaments mallorquins, segons informa Tribuna Mallorca

La campanya ha decidit fer una passa més i presentar la iniciativa ja que, en l'actual situació d'agressions directes a la llengua, ‘no ens valen mitges tintes: tots els representants institucionals del Partit Popular, són enemics de la nostra llengua, i per tant, esdevenen enemics nostres. Ja no ens valen els dobles jocs que ens intenten fer empassar, per suavitzar la situació i confondre la ciutadania. No ens valen ni els Toni Pastor, ni els Biel Serra, ni els Pere Rotger’, ha afirmat Emylse Mas, portaveu de la campanya.

La campanya considera que "estam en un context de conflictivitat social promogut pel Govern i que cal una resposta contundent per part de la ciutadania". I fa una passa més en la lluita en defensa del català en posar cara i nom a alguns dels responsables de l'actual situació. El cartell que presentat, que assenyala els regidors de Palma que varen votar contra els drets lingüístics, anirà acompanyat de tota una sèrie d'accions d'agitació al carrer per fer més visible l’oposició a aquestes mesures.

A Mallorca en català! mostra tot el seu suport a l'escola Mata de Jonc per la tasca educativa que desenvolupa des de fa molts d'anys a favor de la llengua i la cultura, davant l'atac feixista rebut. També ha donat total suport a Jubilats per Mallorca i a la seva vaga de fam, tot lloant l'actitud valenta, coherent i contundent del col•lectiu.

Per acabar, han encoratjat la ciutadania a continuar fent passes endavant i a lluitar contra aquestes agressions des de tots els fronts. També han fet una crida a sumar-se a la campanya, així com a donar difusió als cartells de denúncia contra altres ajuntaments del PP.
Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid