Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#primaverareus
Actes a Reus per denunciar les privatitzacions i les retallades del sector públic

Sota el lema "No tinguem por, plantem cara #primaverareus" per denunciar les persones que estan duent a terme les privatitzacions del sector públic a Catalunya.

15/03/2012 Drets i Llibertats
En motiu de la celebració del congrés nacional de Convergència Democràtica de Catalunya que es celebrarà a Reus els propers dies 23, 24 i 25 de març, l’Assemblea Popular de Reus convoca un seguit d’actes els mateixos dies del congrés per assenyalar i denunciar les persones que estan duent a terme les privatitzacions del sector públic a Catalunya, segons informa Pobleviu.cat

I fan una crida al conjunt de dels i les treballadores de Catalunya, als moviments socials, als sindicats alternatius i combatius, als col·lectius i organitzacions de l’esquerra anticapitalista, vagin a donar suport a les mobilitzacions que es duguin a terme a Reus i a participar-hi. Tots els actes tindran lloc a la plaça Mercadal de Reus.

Programa

dimecres 21 de març: Comença la Primavera!

Convocatòria de rodes de premsa arreu del territori davant les seus de convergència Democràtica de Catalunya per donar a conèixer el rebuig cap a les seves privatitzacions i difondre la convocatòria del contracongrés


divendres 23 març : Alliberem la plaça!

   * 16h. Acampada a la Plaça Mercadal
   * 19h. Cercavila pels carrers del centre de Reus
   * 20.30h. Assemblea popular a la Plaça Mercadal
   * 22.00h. Sopar popular


dissabte 24 març: Les alternatives al capitalisme

   * 11h. Taula rodona amb activistes de diversos col·lectius: David Fernàndez (setmanari Directa), Manolo Tomas (Plataforma en Defensa de l’Ebre), Félix Rodrigo Mora (filòsof, escriptor i activista social vinculat al 15M), un membre del Seminari d’Economia Crítica Taifa, un membre de la Cooperativa Integral Catalana,…..
   * 14h. Dinar popular
   * 16.30h. Manifestació. Sortida de la plaça Mercadal  i finaltza al Tecnoparc, amb la intervenció de diversos activistes sindicals i socials.
   * 21.30h. Sopar popular
   * 22.00h Concertsamb: Xavi Sarrià, Dj Pantoja, Nomada Lagana i altres…
 

diumenge 25 març:

   * 10h. Assemblea
   * 11h. Concentració
 
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid