Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#primaverareus
Actes a Reus per denunciar les privatitzacions i les retallades del sector públic

Sota el lema "No tinguem por, plantem cara #primaverareus" per denunciar les persones que estan duent a terme les privatitzacions del sector públic a Catalunya.

15/03/2012 Drets i Llibertats
En motiu de la celebració del congrés nacional de Convergència Democràtica de Catalunya que es celebrarà a Reus els propers dies 23, 24 i 25 de març, l’Assemblea Popular de Reus convoca un seguit d’actes els mateixos dies del congrés per assenyalar i denunciar les persones que estan duent a terme les privatitzacions del sector públic a Catalunya, segons informa Pobleviu.cat

I fan una crida al conjunt de dels i les treballadores de Catalunya, als moviments socials, als sindicats alternatius i combatius, als col·lectius i organitzacions de l’esquerra anticapitalista, vagin a donar suport a les mobilitzacions que es duguin a terme a Reus i a participar-hi. Tots els actes tindran lloc a la plaça Mercadal de Reus.

Programa

dimecres 21 de març: Comença la Primavera!

Convocatòria de rodes de premsa arreu del territori davant les seus de convergència Democràtica de Catalunya per donar a conèixer el rebuig cap a les seves privatitzacions i difondre la convocatòria del contracongrés


divendres 23 març : Alliberem la plaça!

   * 16h. Acampada a la Plaça Mercadal
   * 19h. Cercavila pels carrers del centre de Reus
   * 20.30h. Assemblea popular a la Plaça Mercadal
   * 22.00h. Sopar popular


dissabte 24 març: Les alternatives al capitalisme

   * 11h. Taula rodona amb activistes de diversos col·lectius: David Fernàndez (setmanari Directa), Manolo Tomas (Plataforma en Defensa de l’Ebre), Félix Rodrigo Mora (filòsof, escriptor i activista social vinculat al 15M), un membre del Seminari d’Economia Crítica Taifa, un membre de la Cooperativa Integral Catalana,…..
   * 14h. Dinar popular
   * 16.30h. Manifestació. Sortida de la plaça Mercadal  i finaltza al Tecnoparc, amb la intervenció de diversos activistes sindicals i socials.
   * 21.30h. Sopar popular
   * 22.00h Concertsamb: Xavi Sarrià, Dj Pantoja, Nomada Lagana i altres…
 

diumenge 25 març:

   * 10h. Assemblea
   * 11h. Concentració
 
Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  6. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  10. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid