Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
Els sindicats fan una crida a particpar a la vaga d'universitats

En el cas del PAS, ni CCOO ni UGT s'han afegit a la convocatòria presentada per la Intersindical-CSC, CGT i CAU

18/02/2012 Educació
La Intersindical-CSC, la CGT i CAU han anunciat que secunden la vaga general d'universitats públiques catalanes que tindrà lloc el proper 29 de febrer. La convocatòria per al Personal Docent i Investigador (PDI) és feta conjuntament per tots els sindicats amb representació. En canvi, en el cas del Personal d'Administració i Serveis (PAS) ni CCOO ni UGT s'han afegit a la convocatòria presentada per la Intersindical-CSC, CGT i CAU.

El motiu de la vaga és expressar el rebuig a les retallades que afecten les universitats públiques. Els sindicats entenen que aquestes retallades "degradaran les condicions de treball, afectaran a l'ocupació i posaran en qüestió la qualitat de l'ensenyament públic".

De la seva banda, Plataforma Unitària en Defensa de la Universitat Pública (PUDUP), que agrupa professors, estudiants i membres del PAS de les universitats de Catalunya, considera que "davant d'aquest ferotge i salvatge atac a la universitat pública" cal realitzar una vaga general d'universitats que s'emmarca en un període de mobilització i lluita constant per denunciar "el desmantellament que està vivint la universitat pública".
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) dóna suport  a la convocatòria de la PUDUP i i anima a tota la comunitat educativa a sumar-se a les mobilitzacions així com animem a la resta de la societat a posicionar-se a favor de la lluita per un ensenyament públic i de qualitat. A més a més se solidaritza amb les companyes que al llarg de tantes mobilitzacions han patit la política repressiva de les autoritats mentre defensaven els seus drets i condemnem tals accions opressores que suposen la mostra, un cop més, de la manca de llibertat ja existent en l'Estat Espanyol.
Valora
Vídeos
VAGA UNIVERSITATS #29F
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid