Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
Els sindicats fan una crida a particpar a la vaga d'universitats

En el cas del PAS, ni CCOO ni UGT s'han afegit a la convocatòria presentada per la Intersindical-CSC, CGT i CAU

18/02/2012 Educació
La Intersindical-CSC, la CGT i CAU han anunciat que secunden la vaga general d'universitats públiques catalanes que tindrà lloc el proper 29 de febrer. La convocatòria per al Personal Docent i Investigador (PDI) és feta conjuntament per tots els sindicats amb representació. En canvi, en el cas del Personal d'Administració i Serveis (PAS) ni CCOO ni UGT s'han afegit a la convocatòria presentada per la Intersindical-CSC, CGT i CAU.

El motiu de la vaga és expressar el rebuig a les retallades que afecten les universitats públiques. Els sindicats entenen que aquestes retallades "degradaran les condicions de treball, afectaran a l'ocupació i posaran en qüestió la qualitat de l'ensenyament públic".

De la seva banda, Plataforma Unitària en Defensa de la Universitat Pública (PUDUP), que agrupa professors, estudiants i membres del PAS de les universitats de Catalunya, considera que "davant d'aquest ferotge i salvatge atac a la universitat pública" cal realitzar una vaga general d'universitats que s'emmarca en un període de mobilització i lluita constant per denunciar "el desmantellament que està vivint la universitat pública".
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) dóna suport  a la convocatòria de la PUDUP i i anima a tota la comunitat educativa a sumar-se a les mobilitzacions així com animem a la resta de la societat a posicionar-se a favor de la lluita per un ensenyament públic i de qualitat. A més a més se solidaritza amb les companyes que al llarg de tantes mobilitzacions han patit la política repressiva de les autoritats mentre defensaven els seus drets i condemnem tals accions opressores que suposen la mostra, un cop més, de la manca de llibertat ja existent en l'Estat Espanyol.
Valora
Vídeos
VAGA UNIVERSITATS #29F
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  3. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  4. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  5. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  6. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  7. Mor Josep Vilarasau i Salat
  8. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  9. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  10. Batista i Roca reivindicava el 1976 la continuïtat de la Generalitat i la llibertat nacional de Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid