Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ERO
Els treballadors de Panrico no aniran a la vaga malgrat haver-la convocat

La Generalitat també ha aprovat un ERO per deixar al carreer 451 t reballadors de Prysmian, a Vilanova

30/11/2011 Laboral
Una reunió entre la direcció de Panrico i els treballadors de la planta de Sant a Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental), juntament amb els mediadors del Departament de Treball, ha acabat amb la desconvocatòria d'una vaga que ja havia estat convocada. Els treballadors havien organitzat una vaga de l'1 al 31 de desembre per protestar per l'ERO que prepara l'empresa i que afecta 464 treballadors de la fàbrica. Segons han difós, a la reunió s'han acostat postures i s'ha acordat obrir un període de negociacions que la Generalitat farà públic aquest divendres.

D'altra bana, la Generalitat ha aprovat l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Prysmian de Vilanova i la Geltrú que deixarà al carrer 451 treballadors durant 180 dies en dos anys. Es dóna el cas que la UGT ha criticat la CGT perquè segons diu la plantilla va decidir fer-li quan va ser l'únic que va votar en contra de la nova proposta. Segons la UGT, la proposta millorava les condicions de la versió inicial però no va ser aprovada per l'assemblea.
Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid