Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El veïnat de Bellvitge lliura 12.000 signatures a l'ICS contra el tancament del CAP de la Marina

Els veïns de Bellvitge  a l'Hospitalet de Llobregat van lliurar ahir a l’Institut Català de la Salut les 12.000 signatures que han recollit en contra del tancament del CAP de la Marina.
 
Després de dues setmanes de mobilitzacions els veïns de Bellvitge continuen amb les protestes i amb més força que mai. Cada dia, a les cinc de la tarda hi ha la mobilització pels carrers del barri, la posterior assemblea i la cassolada a les nou. Dimecres a la nit, aprofitant el partit de Copa del Rei que van disputar l’Hospi i el FC Barcelona, els veïns van protagonitzar una protesta davant les portes de l’Estadi Municipal. L’objectiu va ser fer-se veure i captar a la gent jove de la ciutat perquè doni suport a la seva causa, és a dir, evitar el tancament del CAP de la Marina. Un grup de veïns, que va assistir al partit, van desplegar pancartes contra el tancament del CAP.

11/11/2011 10:22 Drets i Llibertats

Al barri del Bellvitge hi viuen unes trenta mil persones i amb el tancament del CAP de la Marina el barri resta orfe d'equipaments sanitaris. 

Per saber-ne més:

Els veïns de Bellvitge mantindran les protestes fins aconseguir la reobertura del CAP 

 

 

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid