Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions a Barcelona i Lleida contra les retallades en Sanitat

Prop d'un miler de persones es van concentrar ahir a la tarda davant la seu de Salut de Barcelona i mig miler es van manifestar a Lleida. Avui s'han convocat talls a les carreteres a diversos indrets del Principat.
 
A la seu del departament de Salut a Barcelona van confluïr tres marxes que es van iniciar  als hospitals de l'Esperança, el Dos de Maig i el de Bellvitge. El departament estava custodiada per Mossos d'Esquadra.Els manifestants han pronunciat càntics com "Educació i sanitat, pública i de qualitat", "La sanitat no es toca", "Retallar en sanitat és assassinat" i "Artur Mas a quina mútua vas". En les pancartes, es podien llegir els següents missatge: "Més retallades, més morts" i "Sense drets, sense permís, sense ètica... sense vergonya". 

03/09/2011 02:43 Drets i Llibertats
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid