Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Santa Perpètua lamenta l'actuació policial i dóna suport a les reivindicacions del veïnat

La formació independentista fa una crida a participar  a les convocatòries de mobilització convocades arreu del territori amb actes també al Vallès Occidental.

La CUP de Santa Perpètua ha condemnat els fets ocorreguts la matinada del passat dimecres, quan un desplegament coordinat de Mossos d'Esquadra, de paisà i antiavalots, va irrompre en diferents Centres d'Atenció Primària del Vallès Occidental, entre ells el de Santa Perpètua de Mogoda, per desallotjar al veïnat concentrat en defensa del servei públic sanitari. 

02/09/2011 11:47 Drets i Llibertats

En protesta per les retallades i el tancament durant els mesos estivals del CAP de la Florida i de les urgències nocturnes al CAP de l’Avinguda M. Jacint Verdaguer de manera definitiva, un grup d'usuaris i indignats feia setmanes que hi mantenien una acampada pacífica. La CUP ha qualificat aquesta intervenció policial com un "vertader atemptat al dret de manifestació" i en demana explicacions al Departament de Felip Puig.

Per a la CUP, els arguments esgrimits pel govern de la Generalitat - que al·lega raons de salubritat de les acampades per desallotjar-les - són clarament fal·laços. Entenem que el govern de CiU pretén resoldre les reivindicacions ciutadanes a cops de porra.

La formació independentista valora molt negativament l'ús de la força pública per fer prevaler els interessos de desmantellament i privatització dels serveis públics. Al mateix temps volem mostrar la nostra solidaritat amb els veïns i veïnes que estan impulsant les ocupacions als CAP en defensa de la sanitat pública i fer una crida i animar a la resta de la població a sumar esforços d'una forma decidida a aquesta lluita, en un moment que els atacs als serveis públics i als aspectes més essencials, des d'un punt de vista democràtic, estan essent contínuament conculcats per uns governs al servei dels interessos privats i de les classes tradicionalment dominants.

 

Per saber-ne més:
 
 
Els Mossos desatllotgen quatre CAP que havien ocupat el veïnat contra les retallades

 

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid