Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP lamenta que Patrimoni autoritzi el desmantellament definitiu de Can Fàbregas

 La CUP ha lamentat "la manca de sensibilitat" de la Direcció General de Patrimoni per autoritzar el desmantellament i trasllat de les darreres peces de Can Fàbregas de Mataró i la destrucció dels element del subsòl i en aquest sentit la formació recorda que els elements subterranis formen part de l'edifici catalogat i que per tant també mereixen la màxima protecció.

A més, recalca que el procés legal sobre l'esquarterament de Can Fàbregas no ha finalitzat i d'aquesta manera, accelerar ara la construcció d'un nou edifici en el solar de Can Fàbregas "pot complicar encara més la situació", adverteix la CUP.

21/07/2011 22:29 Territori

De la seva banda, remarca que després del sorprenent arxivament de la querella interposada pel fiscal, que hi veia indicis clars de delicte, ara el cas està pendent de la resolució del Tribunal Contenciós-Administratiu. Hi ha diversos recursos pendents, el principal dels quals és el que s'està tramitant més lentament i fa referència al PMU-06 o pla d'integració volumètrica, explica.

Així, adverteix que construir un nou edifici podria costar molts diners als mataronins si finalment la Justícia dóna la raó als qui han presentat els contenciosos-administratius per les nombroses irregularitats de tot el procés. Així, la CUP, mobilitzada des de l'inici del procés, assegura que Can Fàbregas és compatible amb qualsevol edificació que es vulgui construir al seu entorn i denuncia que l'actual govern de CiU no sigui coherent amb el que havia defensat quan era a l'oposició; la integració de la nau de Can Fàbregas amb El Corte Inglés.

 

Per saber-ne més:

Via lliure a El Corté Inglés perquè s'instal·li a Can Fàbregas de Mataró 

El jutge que ha arxivat la investigació de Can Fàbregas té un currículum polèmic i ultraconservador 

El fiscal i "Salvem Can Fàbregas" també presentaran recurs per l'arxivament de la querella

El jutjat ordena l'aturada de les obres de Can Fàbregas 

El jutge imputa l'alcalde Barón i el regidor Bassas per diversos delictes sobre Can Fàbregas - Blog de Joan Jubany

La CUP de Mataró demana la paralització immediata del desmuntatge de la nau de Can Fàbregas   - Llibertat.cat

La Fiscalia es querella contra l'Ajuntament i l'Alcalde de Mataró Llibertat.cat

Concentració-cassolada a Mataró contra el trasllat de Can Fàbregas. Llibertat.cat

Ni un cèntim per un trasllat inútil!. Juli Cuéllar al seu bloc

Mataró: Can Fàgregas, de moment, no es mou del seu lloc. Llibertat.cat

Mataró: Unes cent de persones demanen que Can Fàbregas no mogui del seu lloc original. Llibertat.cat

La Generalitat demana que es traslladi sencera una fàbrica protegida de Mataró. El Punt 

Més de 500 veïns de Matarò en contra que a Can Fàbregas s'hi construeixi "El Corte Inglés". Llibertat.cat 

Tractes de favor, a canvi de què? 

La CUP al·lega nul·litat en l'operació "Can Fàbregas" i demana posar el "comptador a zero

Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  7. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  8. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid