Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les CUP del Maresme refermen l’aposta per construir un espai d’Unitat Popular

Ahir els nuclis de la CUP al Maresme (Arenys de Munt, Argentona, Dosrius, Mataró, Pineda de Mar, Premià de Mar,  Sant Cebrià de Vallalta, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar) van organitzar un acte per afirmar la voluntat d’avançar cap a la construcció d’un espai social i polític entorn del programa de la Unitat Popular.
 
Els representants de les diferents candidatures van manifestar el compromís de la la CUP per desplegar des dels municipis unes polítiques més properes als sectors populars.

14/05/2011 21:28 Política
Així com afrontant la crisi  fomentant, impulsant el transport públic, les energies renovables, el cooperativisme, defensant les polítiques socials, la cultura catalana i el patrimoni de cadascun dels municipis, però sobretot, defensant el dret de l’autodeterminació i la independència dels Països Catalans.
 
En l’acte es van alternar les intervencions polítiques amb d’altres de caràcter cultural, com la del poeta Jordi Bilbeny, el grup Ulldistret o dels músics Genís Mayola, Pol Jubany, Set i Dos i Fèlix Cucurull. L’acte va comptar a l’assistència d’unes 150 persones i es va cloure amb la intervenció de l’alcaldable per Mataró, en Xavier Safont Tria, que va manifestar que "Mentre amb una mà assenyalarem el nostre objectiu: la independència; amb l'altra treballarem per millorar els nostres pobles i ciutats"

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid