Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ACPV emet bons d'ajut per pagar la multa de 800.000 euros

Acció Cultural del País Valencià (ACPV), que ha renovat la seva pàgina web per adaptar-la a la campanya de suport a TV3 al País Valencià, no va poder pagar la multa de 600.000 euros que li va imposar el govern valencià per no tallar les emissions de TV3 al País Valencià.

Per això, a partir d'ara ha de suportar un recàrrec sobre aquest import que suposarà haver de pagar al voltant de 800.000 euros en un termini aproximat de 50 dies, una quantitat que assegura que no pot assumir. És per aquest motiu que ha iniciat l'emissió de bons d'ajut per tal d'evitar un procés d'embargament dels nostres comptes corrents i béns mobles i immobles.

29/03/2011 19:08 Comunicació
D'aquesta manera, es poden adquirir bons d'ajut per 5, 10, 20, 30 i 50 euros que es poden adquirir a qualsevol Casal d'ACPV o a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània de València, o es poden fer ingressos a dos números de comptes que ha penjat a la pàgina web. L'entitat no va poder reunir dins de termini, el 20 de març, els 600.000 euros de les dues sancions que li va imposar el govern valencià per emetre el senyal de TV3. Des de llavors es va iniciar un procés de constrenyiment que, amb penalització d'un 20%, obliga ACPV a pagar uns 800.000 euros més interessos en un termini de 50 dies. En cas de no poder reunir aquesta xifra s'iniciaria l'embargament de comptes, subvencions pendents i dels béns mobles i immobles.
 

Les sancions a les quals s'enfronta corresponen a cadascun dels repetidors que el govern valencià va precintar el 2007: la Carrasqueta (Alacantí), Alginet (Ribera Alta) i Llosa de Ranes (Costera). ACPV ja va pagar una primera multa de 126.943,90 euros però manté pendents de pagament dues multes de 300.000 euros cadascuna més interessos, als quals s'ha d'afegir ara la penalització per no pagar dins del termini previst.

Per saber-ne més:

Lluís Llach farà un concert a València a favor de TV3 

Centenars de persones es mobilitzen a diversos pobles del País Valencià per voler veure TV3 

Nova onada de mobilitzacions per veure TV3 al País Valencià

Continua el clam popular arreu de la nació per veure TV3 al País Valencià

Rebuig al tancament de TV3 al País Valencià

Concentració a la Universitat de València contra el tancament de TV3

Les xarxes socials marquen l’agenda dels mitjans en la cobertura de l’apagada de TV3

La CUP impulsa la lluita de protesta contra el tancament de TV3 al País Valencià

Continua el clam popular arreu de la nació per veure TV3 al País Valencià

Que què tenim? Senyal de país 

La 42a Renovació de la Flama de la llengua catalana esdevé un clam contra el tancament de TV3

Mobilitzacions al País Valencià a favor de TV3

Durant vint-i-quatre hores Llibertat.cat no emetrà cap informació

 

 

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid