Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Ara és l'hora. Martorell desperta!" dóna el tret de sortida a les municipals

Mig centenar de persones van acudir dissabte passat a l'acte que la CUP de Martorell va celebrar al pati de l'Enrajolada de la ciutat per anunciar que la formació es presenta a les eleccions del maig.

A l'acte es va llegir el manifest de la formació i el poema "Ho dic sense cap prejudici", de Miquel Martí i Pol. A més, es va desenvolupar la dinàmica de l'arbre dels desitjos, a través de la qual es posen per escrit els anhels de cadascuna respecte del nostre poble. L'acte va comptar també amb un tastet musical de "la Noia i el Xic".

08/02/2011 15:47 Política

presentacio_021__2011_385A partir d'ara, la formació té previst desenvolupar punts de trobada participatius sobre economia, urbanisme, habitatge i sostenibilitat.

Segons explica la CUP de Martorell, l'objectiu de l'acte era donar a conèixer que es presentarà a les eleccions municipals, així com explicar les seves propostes polítiques.

Les propostes presentades giren entorn als eixos dels principis polítics de la CUP: la radicalitat democràtica, la construcció de viles i ciutats socialment igualitàries, la construcció dels Països Catalans, la de defensa d'un model de territori sostenible i equilibrat i l'autoorganització com a base de la democràcia.

Segons apunta la formació, a Martorell, l'ajuntament no interactua amb la ciutadania i, quan ho fa, ho fa des del clientelisme. Els darrers anys diferents col·lectius amb idees clarament oposades al consistori han vist com l'Ajuntament només els posava obstacles.


Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La màfia castellana
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  10. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid