Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Posicionament de la CUP de l'Hospitalet de Llobregat davant els possible pactes electorals

hospitaletLa CUP de l’Hospitalet de Llobregat fa tot un seguit de puntualitzacions davant l’anunci fet per ERC a la ciutat, d’obrir la seva llista electoral a altres organitzacions polítiques, i en relació a les converses obertes recentment amb Reagrupament per tal de cercar col·laboracions electorals.

És per això que la CUP remarca que les negociacions on participi la formació posarà sobre la taula el programa electoral elaborat amb aquelles associacions i persones que han participat de les Taules Participatives. I en aquesta línia, la CUP ha configurat un programa basat en un model de ciutat de país que ha de respon als interessos de les classes populars i no a les del poder econòmic.

26/01/2011 11:12 Política

I no pensem renunciar a ell per esgarrapar vots del joc electoral. Tot i així, valora positivament totes les propostes que serveixin per construir alternatives polítiques a la ciutat i esta disposats  a seure en una taula per tal de vertebrar sinergies en aquesta direcció.

Ara bé, la CUP rebutja supeditar-se a cap altre formació política. "Si la CUP de l’Hospitalet de Llobregat participa de qualsevol negociació ho farà demanant respecte i respectant a les formacions que participin d’aquestes negociacions", puntualitza la formació independentista.

També fa saber que  en cap moment acceptaran entrar en negociacions que vulguin imposar al capdavant d'una hipotètica llista conjunta una persona que hagi participat del govern tripartit de la generalitat, bé sigui en llocs de confiança o càrrecs electes.

I és que, entenem que la ciutat necessita una renovació d'idees i maneres de fer, i per tant, "una persona amb perfil de polític professional no pot aportar aquesta alternativa que tant necessita la ciutat i la política en general". És per això que no vol fer el joc a aquelles persones que han fet de la política el seu projecte personal.

Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  4. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  5. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  6. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  7. Llengua, cultura i poder
  8. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  9. Una xaranga gironina guanya un concurs
  10. Vaga general per al 29 de maig!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid