Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La COS guanya les eleccions sindicats a l'empresa Aplicacions Elèctriques de Salt

Tenint en compte que amb un cens electoral de 57 treballadors hi ha hagut 40 vots emesos, 36 d'ells han anat a favor de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) i el 4 restants han estat en blanc.
 
L'assemblea de treballadors va decidir promoure unes eleccions parcials a la mesa de tècnics i administratius per a cobrir la baixa d'un dels membres del comitè d'empresa, ja que no hi havia continuïtat a la llista independent que en formava part. Un cop el preavís d'eleccions entregat al departament de treball, es van presentar les llistes de UGT i la COS com possibles candidatures a ser votades.

24/01/2011 01:58 Laboral

Finalment, al no haver-hi cap treballador ni treballadora que s'apuntés a la candidatura d'UGT, ha quedat la candidatura de la COS com a única a ser votada.

Els promotors de les eleccions, afilats també a la COS, valoren molt positivament aquesta victòria, ja que porten temps motivant als companys i companyes que com a treballadors i treballadores, és important estar afiliat a un sindicat i apostar per la COS.

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid