I és que, " l’scalextric que s’ha projectat no resoldrà els problemes de la mobilitat a la ciutat i a la comarca. Aquesta obra només servirà per malbaratar diner públic, engreixar el beneficis de les grans constructores i mantenir intactes els privilegis d’ACESA (Abertis), concessionària del peatge de la C-32" afirma Juli Cuéllar.
La CUP de Mataró s'oposa a la construcció dels laterals de l’autopista i així ho va deixar palès al ple municipal de setembre, clarificant la posició ambivalent d’ICV i defensant fil per randa els plantejaments de la coordinadora d’entitats “Preservem el Maresme”. El model de creixement especulatiu i depredador dels darrers decennis està exhaurit; per això, reclama que el Maresme deixi de pagar el peatge a ACESA (Abertis), que es "destinin els diners públics a millorar i potenciar el transport públic i que no es trinxi el poc territori que ens queda a la comarca", puntualitza Juli Cuéllar.
Per saber-ne més:
Mobilització a Mataró per aturar els "laterals" de l'autopista