Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El regidor de la CUP d'Arenys de Munt presenta un llibre sobre les consultes independentistes

Josep Manel Ximenis, regidor de la CUP d'Arenys de Munt i impulsor de la primera consulta independentista que es va celebrar al nostre país, ha enllestit el llibre "D'Arenys de Munt al cel. L'inici de les consultes independentistes".

Ximenis ha escrit aquest llibre coincidint amb el primer aniversari de la consulta d'Arenys de Munt, que va encendre l'espurna que ha possibilitat que s'hagin celebrat quasi 500 consultes arreu del Principat, amb previsió de seguir-ne presentant. El llibre, editat per CIM Edicions, ha estat prologat pel també militant de la CUP d'Arenys de Munt i historiador, Jordi Bilbeny.

10/09/2010 00:26 Política

El proper 13 de setembre es complirà el primer aniversari de la consulta d'Arenys de Munt del 13 de setembre de 2009 i per aquest motiu se celebrarà una gran festa en el marc del Primer Aplec per la Independència, que tindportada_darenys_de_munt_al_celrà lloc el diumenge 12 de setembre a la mateixa població d'Arenys.

Josep Manel Ximenis fou un dels principals impulsors de la consulta del 13-S, des de la CUP d’Arenys de Munt, fet que va possibilitar la celebració de la resta de consultes sobiranistes. L'obra que ha escrit recull amb tota mena de detalls la crònica del conjunt esdeveniments -tant els coneguts i com coneguts els desconeguts- que van permetre que l'espurna s'encengués amb èxit.

El llibre es podrà trobar per primera vegada durant la Diada Nacional als següents llocs:

- 12 del Migdia. Riera d'Arenys de Munt. Venda i signatura de llibres per part de l'autor.

- 2/4 de 5 de la tarda. Arc de Triomf de Barcelona. Presentació del llibre amb Josep Manel Ximenis i Jordi Quera (editor).

- 7 de la tarda. Arc de Triomf de Barcelona. Signatura de llibres per part de l'autor.

Diumenge, 12 de setembre. Primer Aplec per la Independència:

- 12 del Migdia: Signatura de llibres per part de l'autor durant la jornada de l'Aplec per la independència a Arenys de Munt.

Dissabte, 18 de setembre.

- 7 de la tarda. Presentació del llibre a Arenys de Munt.

- Dimarts, 28 de setembre.

- 7 de la tarda. Presentació del llibre a Tarragona. Organitzat per Tarragona Decideix.

Per presentacions, col·loquis o debats es pot contactar a través del correu electrònic arenysdemunt@cup.cat.

Per saber-ne més:

Arenys de Munt organitza un Aplec per la Independència per celebrar el 1r aniversari del 13-S 

A Arenys de Munt erigiran un monument a la independència

Recull d'actes i mobilitzacions per commemorar l'Onze de setembre 

 

Arenys de Munt commemorarà el primer aniversari de la consulta sobre la independència amb un aplec

[VÍDEO] Valoració de la CUP: "Ens sentim pares de la criatura"

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid