Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Rus és absolt de les faltes d’injúries i amenaces als professors

El jutjat d’Instrucció número 2 de Xàtiva ha absolt a l’alcalde de Xàtiva, Alfonso Rus, de les faltes d’amenaces i injúries proferides als professors durant un acte del PP celebrat el 25 d’abril de 2009.
La denúncia interposada per Escola Valenciana i el Sindicat de Treballadors de l'Ensenyament del País Valencià (STEPV) demanava multes de 20 dies a 100 euros cada dia i 50 euros per dia i denunciant. 

17/06/2010 17:32 Drets i Llibertats

Alfonso Rus va dir que els professors que diuen “aleshores i gairebé” són uns “gilipolles” i que calia “rematar-los“. Davant estos fets es va presentar una denúncia per part dels responsables educatius d’Esocla Valenciana així  així com pel Sindicat de Treballadors de l’Ensenyament del País València (STEPV),  el judici va tenir lloc el passat dilluns 7 de juny.

Per a saber-ne més:

Rus diu que cal seguir lluitant contra el professorat catalanoparlant 

Alfonso Rus serà jutjat el 7 de juny per atacar verbalment al professorat 

L'alcalde de Xàtiva a judici per haver insultat els professors 

 
 
Batalla dialèctica al Ple d'ahir de Xàtiva per les declaracions de Rus  

 

Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  3. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  4. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  5. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  6. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid