Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP serà a la manifestació per l’autodeterminació del 12 de juny

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ha confirmat que donarà suport i assistirà a la manifestació independentista que transcorrerà el proper 12 de juny pels carrers de Barcelona i que convoca la Plataforma pel Dret a Decidir.  

La CUP, que va aprovar al passat Consell Polític participar-hi amb un bloc propi, "comparteix plenament els eixos sobre els quals bascula la convocatòria, que són el suport a les consultes populars sobre la independència, el rebuig absolut a qualsevol tribunal que vulgui decidir el nostre futur, la reclamació del dret a l’autodeterminació del poble català i l’objectiu de palesar que la via autonomista i estatutària està esgotada".

08/06/2010 23:38 Política
El Secretariat Nacional de la CUP ha fet  una crida a la militància de l'esquerra independentista perquè assisteixi a la marxa.
 
Programa
  • 18.00 h - Inici de la marxa. Recorregut: plaça Urquinaona, Via Laietana, Marquès Argentera, entrada al Parlament, passeig Lluís Companys.
  • 19.30 h - Concert a l'Arc de Triomf: Dekrèpits, El poble que canta, Jaume Arnella, Oscar Intente, Pep Sala i Titot. El concert acabarà al voltant de les 21.30 h.
Més informació sobre la convocatòria.
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid