Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Barcelona es presenta al districte de Sarrià-Sant Gervasi

A més a més, el proper dimecres organitza una xerrada informativa al barri de Gràcia sota el títol "De qui és l'espai públic?"

En un acte que porta com a títol "El model urbanístic de Barcelona", la CUP de Barcelona es presentarà al districte Sarrià-Sant Gervasi, el proper dijous 13 de maig a les 19:30 a la Casa Orlandai (c/Jaume Piquet 23)

09/05/2010 20:17 Política
Amb intervencions de 

- Laia Alsina (portaveu de la CUP de Barcelona)

- Roger Sánchez (coordinador de la campanya sobre Habitatge)

- Carme Carmona de l’AAVV Laforja pel cas de Can Ripoll com a equipament per al barri de Sant Gervasi

- Santi Latorre de l’AAVV de Sarrià, sobre els plans urbanístics al nucli de Sarrià

 

n123454354334170_748"De qui és l'espai públic?"

Aquest és el títol de la xerrada informativa de la CUP de Barcelona al barri de Gràcia, el proper dimecres, 12 de maig a les 19h a la Sedeta

A la xerrada es parlarà dels tancaments de la Plaça de les Dones del 36 i del Parc Güell, de la intervenció a la Sedeta, de Casal de Joves i altres temàtiques relaciones amb el barri.

A l'acte intervindran:

- Àgata Real: Veïna de la Sedeta,

- Toni Ramon de l'Observatori de Gràcia

- Gerard Solís de la Plataforma d'Entitats Juvenils de Gràcia.    

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid