Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'AJL ataca amb pintura la seu del PSC com a resposta de les retallades socials del govern espanyol

La Federació del PSC de les Comarques de Lleida ha condemnat mitjançant un comunicat els atacs amb pintura i ous soferts aquesta matinada a la seu del partit a la capital del Segrià i ho  ha denunciat els fets als Mossos d'Esquadra perquè obrin una investigació, segons diversos mitjans
La matinada de dilluns a dimarts, un grup de joves ha realitzat una acció simbòlica llançant ous de pintura a la seu del PSC mostrant així el seu rebuig al seguit de retallades socials i salarials que el govern del PSOE va aprovar el passat 13 de maig com a resposta a les autoritats europees que li exigien una reducció del dèficit públic. 

26/05/2010 02:19 Laboral

Pels joves, les retallades aprovades pretenen fer pagar a la classe treballadora la crisi que bancs i grans empreses han creat i alimentat, i que ens han portat a la situació actual d’un 25 % d’atur als Països Catalans. Així doncs, el govern espanyol segueix optant per la via neoliberal per tal de sortir de la crisi, tornant a  atacar, un cop més, el conjunt de treballadors i treballadores i en espera d’una imminent reforma laboral de la qual no s’espera cap millora real i tangible.

També han expressat que la rebaixa d’una mitjana del 5% del salari en el sector públic, la congelació de les pensions, la supressió de les ajudes de 2500€ per infant o la retallada en les ajudes al desenvolupament, són algunes de les mesures incloses en aquest paquet de retallades que han estat aprovades, com tantes altres, davant la mirada còmplice dels sindicats grocs CCOO i UGT, que continuen amb el seu doble joc servint els interessos del capital. Davant d’aquesta situació, des de l’Assemblea de Joves de Lleida sol ens queda animar al jovent lleidatà a sortir al carrer i organitzar-se davant dels constants atacs que com a classe treballadora patim. Com ja vaticinàvem el Primer de Maig, cal seguir avançant i unint esforços cap a la Vaga General per tal de fer respectar els nostres drets.


Finalment, convoquen al jovent lleidatà a assistir a la segona Cassolada popular davant la seu del PSC-PSOE i del Ministeri d'Economia a Lleida (Plaça de l'IEI) el proper dijous 27 de maig a les 19.30h; la setmana passada, aquesta iniciativa de cassolada popular que sorgeix dels moviments socials lleidatans ja va congregar una quarantena de persones per exigir que s’aturin les retallades socials i que la crisi la paguin els rics. 
 

Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  8. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  9. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
  10. 50 anys respirant tòxics i escoltant excuses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid