Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'AJL ataca amb pintura la seu del PSC com a resposta de les retallades socials del govern espanyol

La Federació del PSC de les Comarques de Lleida ha condemnat mitjançant un comunicat els atacs amb pintura i ous soferts aquesta matinada a la seu del partit a la capital del Segrià i ho  ha denunciat els fets als Mossos d'Esquadra perquè obrin una investigació, segons diversos mitjans
La matinada de dilluns a dimarts, un grup de joves ha realitzat una acció simbòlica llançant ous de pintura a la seu del PSC mostrant així el seu rebuig al seguit de retallades socials i salarials que el govern del PSOE va aprovar el passat 13 de maig com a resposta a les autoritats europees que li exigien una reducció del dèficit públic. 

26/05/2010 02:19 Laboral

Pels joves, les retallades aprovades pretenen fer pagar a la classe treballadora la crisi que bancs i grans empreses han creat i alimentat, i que ens han portat a la situació actual d’un 25 % d’atur als Països Catalans. Així doncs, el govern espanyol segueix optant per la via neoliberal per tal de sortir de la crisi, tornant a  atacar, un cop més, el conjunt de treballadors i treballadores i en espera d’una imminent reforma laboral de la qual no s’espera cap millora real i tangible.

També han expressat que la rebaixa d’una mitjana del 5% del salari en el sector públic, la congelació de les pensions, la supressió de les ajudes de 2500€ per infant o la retallada en les ajudes al desenvolupament, són algunes de les mesures incloses en aquest paquet de retallades que han estat aprovades, com tantes altres, davant la mirada còmplice dels sindicats grocs CCOO i UGT, que continuen amb el seu doble joc servint els interessos del capital. Davant d’aquesta situació, des de l’Assemblea de Joves de Lleida sol ens queda animar al jovent lleidatà a sortir al carrer i organitzar-se davant dels constants atacs que com a classe treballadora patim. Com ja vaticinàvem el Primer de Maig, cal seguir avançant i unint esforços cap a la Vaga General per tal de fer respectar els nostres drets.


Finalment, convoquen al jovent lleidatà a assistir a la segona Cassolada popular davant la seu del PSC-PSOE i del Ministeri d'Economia a Lleida (Plaça de l'IEI) el proper dijous 27 de maig a les 19.30h; la setmana passada, aquesta iniciativa de cassolada popular que sorgeix dels moviments socials lleidatans ja va congregar una quarantena de persones per exigir que s’aturin les retallades socials i que la crisi la paguin els rics. 
 

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  3. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  4. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  5. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  6. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid