Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Protesta contra TV3 per la suspensió del reportatge "Monarquia o República?"

Dimecres, 14 d'abril a les 20:00h  a la plaça Sant Jaume de Barcelona

La Comissió de la Dignitat convoca a una concentració de protesta per la suspensió de l’emissió del reportatge “Monarquia o República?” per part de TV3.

La Comissió creu que és necessari denunciar el greu atac contra la llibertat d’expressió i els drets polítics per la suspensió de l’emissió del reportatge “Monarquia o República? “ dut a terme pel prestigiós i premiat equip de TV3 format per Montsserrat Armengou i Ricard Belis (Premi Dignitat 2008).

12/04/2010 03:50 Comunicació

Condemnen aquest acte contra els drets d’informació dels professionals de TV3 comès per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i n’exigim la rectificació i l’emissió del programa tal com ha estat realitzat per l’equip responsable, sense cap mena de censura.

Com a protesta contra aquest acte de censura es convoca als ciutadans i ciutadanes a expressar la seva condemna a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona el proper dimecres 14 d’abril a les 20.00 hores, on a més brindarem pel 69è aniversari de la proclamació de la República Catalana feta per Francesc Macià.

Per saber-ne més:

La direcció de TV3 censura el documental "Monarquia o república"

Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid