Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Associació Hàbitats - Projecte Rius realitza una nova edició del Fem Dissabte!

Uns trenta-cinc municipis catalans sortiran al riu a realitzar una jornada popular de neteja dels espais fluvials, de la mà de l’Associació Hàbitats – Projecte Rius.
El proper dissabte 20 de març, coincidint amb el dia Mundial de l’Aigua, l’Associació Hàbitats convoca de nou l’activitat “Fem Dissabte!” per tal de conscienciar la societat catalana que els espais fluvials han de deixar de ser abocadors.

19/03/2010 09:48 Territori

Aquesta serà la quarta edició del Fem Dissabte i des de l’Associació Hàbitats – Projecte Rius es crida a la participació en aquest esdeveniment cívic i reivindicatiu que mobilitzarà centenars de persones arreu de Catalunya.

Municipis participants:
Abrera - Aiguafreda - Barberà del Vallès - Bigues i Riells - Calders - Cardedeu - Castellbisbal - Collserola - Cornellà- Granollers - L'Ametlla del Vallès - Martorell - Monistrol de Calders - Montcada i Reixac - Montmeló - Montornès del Vallès - Navàs - Olesa de Montserrat - Olot - Prats de Lluçanès - Sabadell - Salt - Sant Antoni de Vilamajor - Sant Hilari Sacalm - Sant Joan Despí - Sant Joan Les Fonts - Sant Martí de Llémena - Santa Maria de Palautordera - Santa Perpètua de Mogoda - Tarragona - Tàrrega - Torelló - Tortosa – Tremp

 

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid