Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Associació Hàbitats - Projecte Rius realitza una nova edició del Fem Dissabte!

Uns trenta-cinc municipis catalans sortiran al riu a realitzar una jornada popular de neteja dels espais fluvials, de la mà de l’Associació Hàbitats – Projecte Rius.
El proper dissabte 20 de març, coincidint amb el dia Mundial de l’Aigua, l’Associació Hàbitats convoca de nou l’activitat “Fem Dissabte!” per tal de conscienciar la societat catalana que els espais fluvials han de deixar de ser abocadors.

19/03/2010 09:48 Territori

Aquesta serà la quarta edició del Fem Dissabte i des de l’Associació Hàbitats – Projecte Rius es crida a la participació en aquest esdeveniment cívic i reivindicatiu que mobilitzarà centenars de persones arreu de Catalunya.

Municipis participants:
Abrera - Aiguafreda - Barberà del Vallès - Bigues i Riells - Calders - Cardedeu - Castellbisbal - Collserola - Cornellà- Granollers - L'Ametlla del Vallès - Martorell - Monistrol de Calders - Montcada i Reixac - Montmeló - Montornès del Vallès - Navàs - Olesa de Montserrat - Olot - Prats de Lluçanès - Sabadell - Salt - Sant Antoni de Vilamajor - Sant Hilari Sacalm - Sant Joan Despí - Sant Joan Les Fonts - Sant Martí de Llémena - Santa Maria de Palautordera - Santa Perpètua de Mogoda - Tarragona - Tàrrega - Torelló - Tortosa – Tremp

 

Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid