Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Sant Andreu també s'organitza per fer la consulta" a l'Eixida

Altres titulars de portada son "El Cabanyal, un exemple de lluita" i "Calçotada per l'Harmonia"

El titular de la portada del número 37 de l'Eixida es refereix a la constitució oficial de Sant Andreu Decideix al Centre Cívic i que una trentana d'entitats i unes 125 persones d'aquest barri barceloní van assitir a la primera trobada de la plataforma. 

31/03/2010 00:28 Comunicació
CONTINGUTS
Amb ulls propis :: El peatge de la mort
Al carrer es diu…:: 123 nens de P3 sense escola de proximitat
En portada :: La Fabra i Coats es posa en funcionament
Ras i curt :: La Bastonera de Sant Andreu, al Catalan Day de Belfast / Retallada de despesa pública al barri de Tramuntana / "Les empreses farmacèutiques són la forma més mafiosa de manipular el míón"
Sant Andreu :: Sant Andreu també vol decidir / La Biblio, amenaçada pel Districte
Ens hi fixem :: Al Cabanyal, la lluita continua
Culturetes :: Cabaret per l'Ateneu Llibertari
Avui podem menjar :: Perca a la "mallorquina"
Parlem amb :: Jotero i Juan, llibreters del mercat de Sant Andreu i l'Odeón: "simpàtic a les institucions”
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid