Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració unitària de rebuig a la visita borbònica de dilluns a Lleida

Aquest dilluns, Felip de Borbó i Letizia Ortiz visiten Lleida per inaugurar el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Gardeny, convidats per la Paeria i la Universitat de Lleida. És per això que l'esquerra independentista de la ciutat ha organitzat una convocatòria per mostrar el rebuig a una visita "innecessària i que li costarà a la ciutat milers d'euros". L'Assemblea de Joves de Lleida recorda que la monarquia espanyola és el símbol de l'opressió dels Països Catalans i exclama: "Els antecessors dels actuals Borbons van sotmetre la ciutat a sang i foc fa tres segles i ara els retem honors? A Lleida no!".

24/10/2009 17:46 Drets i Llibertats

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), per la seva banda, mostra indignació, i alhora insisteix en el caràcter antidemocràtic i militar d'una institució hereva del règim franquista i culpable de la pèrdua dels drets nacionals i llibertats dels Països Catalans.

El SEPC remarca també la despesa pública que significarà aquesta visita reial "en detriment d'altres necessitats públiques, especialment en temps de crisi i amb l'aplicació de Bolonya", que ha suposat un increment del preu de la matrícula.

La convocatòria unitària de rebuig a la visita dels prínceps borbònics a Lleida tindrà lloc dilluns a 2/4 de 12 del migdia davant del Teatre de l'Escorxador (C/ Lluís Companys).

cartellprincep2_copia

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  6. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid