Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Crida per col·laborar a la consulta popular d'Arenys de Munt per la Independència de Catalunya

El proper 22 d'agost, a les 18h es presentarà a la Universitat Catalana d'Estiu a Prada i el 5 de setembre un  míting polític unitari amb AM2000, ERC, CIU i CUP a Arenys de Munt
La Comissió organitzadora per la consulta per la Independència de Catalunya informa que el proper 24 d’agost s’esgota el termini de noves adhesions adreçades a les entitats, associacions i formacions polítiques d’Arenys de Munt i d'arreu del País, per a participar a la campanya informativa de la Consulta per la independència de Catalunya del 13 de setembre a Arenys de Munt.

15/08/2009 12:20 Política
Donat que el termini per participar-hi s’esgota, la Comissió fa una última crida a aquelles entitats, associacions i partits polítics registrats que desitgin participar en la campanya informativa de la primera consulta popular per la independència que es realitza a Catalunya. (veure [13-S] Tothom a Arenys de Munt per l'Autodeterminació. Bloc de juli Cuéllar)
A banda de les formacions polítiques, associacions i entitats que participaran a la campanya informativa, la Comissió Organitzadora resta oberta a noves adhesions, com a col·laboradors, de les persones interessades en treballar perquè aquest acte democràtic tingui les màximes garanties de serietat i rigor, en el qual els arenyencs i arenyenques puguin exercir el seu dret d’opinió sobre la conveniència o no d’un estat català dins la Unió Europea.

El període per adherir-se com a col·laborador no es tanca fins el dia abans de la consulta. A data d'ahir -14 d’agost- la Comissió Organitzadora ja compta amb una cinquantena de col·laboradors d’un ampli espectre ideològic i generacional d’Arenys de Munt i d’arreu del país.

Per poder participar de la campanya informativa o per adherir-se com a col·laborador de la Consulta per la Independència del 13 setembre, només cal emplenar un formulari al web de la Comissió Organitzadora
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid