Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Grup de Suport a l'Enric Duran convoca una manifestació per demanar l'alliberament de l'activista

Aquest dijous hi ha convocada una manifestació per demanar la llibertat d'Enric Duran [blog], el vilanoví que va expropiar 492.000 euros a 39 entitats bancàries per denunciar el sistema capitalista i promoure alternatives de societat. Duran fa quasi dos mesos que roman en presó preventiva sense fiança i el que es vol és denunciar una mesura -la de mantenir-lo empresonat en espera de judici- que el Grup de Suport a l'Enric Duran considera moguda per motius polítics, “ja que així s'asseguren que el seu missatge tingui menys ressò”.

14/05/2009 00:46 Drets i Llibertats

La manifestació, que tindrà lloc a 2/4 de 8 de la tarda a la plaça Universitat de Barcelona, pretén fer pressió al jutge de l'Audiència Provincial, de qui depèn si Enric Duran ha de continuar o no en presó preventiva. I és que pel Grup de Suport l'activista roman a la presó “per silenciar-lo;  perquè els bancs i alguns interessos polítics volen que la gent s'oblidi d'ell”.

Aquesta manifestació és una més de les tantes accions de suport a Enric Duran que s'estan duent a terme des que aquest fou empresonat. La darrera setmana d'abril va tenir lloc la Setmana de Boicot a la Banca, l'acció més contundent de la qual va ser una cancel·lació col·lectiva de comptes corrents a La Caixa de plaça Catalunya [llegeix-ne la crònica].

Enric Duran va ser empresonat el dia 19 de març per presumpte delicte d'estafa continuada sense fiança pel risc de fuga, tot i que havia tornat amb voluntat de quedar-se i afrontar el judici, concebut com a part mateixa de l'estratègia de denúncia del sistema financer. El Grup de Suport està recollint signatures per demanar la llibertat de l'activista vilanoví. Hi ha temps per signar fins al 18 de maig [formulari].

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid