Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els estudiants de Sabadell tancats no tornen a passar la nit a l'IES de l'Escola Industrial

Han convocat  a les 11h una concentració davant del Parc Taulí en contra de la privatització de l’ensenyament, coincidint amb la visita del conseller d’Innovació i Universitat, Josep Huguet.  D'altra banda, els estudiants de Santa Coloma de Gramenet anuncien que es tancaran durant el proper cap de setmana.

El centenar d'alumnes de batxillerat i secundària del Moviment d'Assemblees d'Estudiants de Sabadell, que agrupa els instituts públics de la ciutat van optar per dormir al pati de l'IES Escola Industrial la nit de dilluns a dimarts, però han descartar fer-ho aquesta nit ja que el Departament d'Educació no els ha autoritzat a tancar-se a dins el centre.

22/04/2009 03:12 Política
També s'han queixat perquè no els havien facilitat cap espai en horari lectiu per celebrar xerrades ni debats informatius sobre els efectes que tindrà la nova legislació educativa. Els estudiants van mantenir la protesta fins ahir al vespre, i avui traslladaran la mobilització –amb intenció de tornar-se a tancar– a un altre municipi que van preferir mantenir en secret.
 
D'altra banda, el proper cap de setmana, dies 24, 25 i 26 d'abril, la Coordinadora d'Assemblees d'Estudiants de Gramenet del Besòs (CAEGB) ha convocat una tancada a l'IES Ramón Berenguer per tal de dur a terme unes jornades reivindicatives de formació sobre la LEC i sobre l'anomenat procés de Bolonya (EEES), així com sobre les mobilitzacions a les universitats i la repressió policial com a eina principal de dissolució i desmobilització per part del poder establert. Aquesta ocupació està coordinada a nivell de Catalunya amb altres instituts que també realitzaran accions semblants a les que durem a terme a Gramenet.
 
Per aquest motiu convoquem una roda de premsa a la parada del Local social Krida de la diada de Sant Jordi a la Placa de la vila de St.Coloma de Gramenet a les 17 h.
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid