Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Projecte Rius reflexiona sobre l'aigua al món

Per conèixer experiències locals, com les del Ter, o més llunyanes, com les de la Goletta Verde de Legambiente
L'aigua dolça, aquella de la què hom requereix per tal de satisfer les seves necessitats és un bé escàs i, tot i que l'oferta supera la demanda (en xifres totals), els problemes de gestió del recurs són polièdrics i complexos. 
Demà a les 18:30h al Centre de Recursos Barcelona Sostenible es farà la primera xerrada del cicle “L'aigua al món”. Temàtica en què es centra el conjunt de xerrades de 2009 de l'Associació Hàbitats-Projecte Rius.

26/02/2009 12:41 Territori

Es farà una revisió, a través de les entitats convidades, de problemàtiques locals i globals i es viatjarà, a través dels testimonis, a diversos llocs del món on s'emprenen accions per millorar la gestió de l'aigua i la relació envers els ecosistemes fluvials.

A la primera xerrada del cicle es viatjarà amb l'Oriol Josa a través de diferents camps de treball que organitza la COCAT. Així, coneixerem experiències locals, com les del Ter, o més llunyanes, com les de la Goletta Verde de Legambiente".

Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  5. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  8. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  9. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  10. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid