Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Neix l'Ateneu d'Aldaia a l'Horta

Després de mesos de feina intensa i d’un gran nombre de reunions preparatòries, neix a Aldaia (Hort) l'Ateneu com un espai a l’abast de tots els col·lectius, associacions, moviments socials i persones en general que treballen i lluiten per canviar la "nostra realitat més immediata" a través dels mitjans més propers: l’assemblearisme i la presència al carrer. L’Ateneu d’Aldaia vol esdevenir un espai físic de trobada entre persones mogudes per diferents inquietuds, ja siga des d’un plànol nacional, social, ecològic o sexual. La suma de totes les sensibilitats i la creació d’una casa comuna per totes aquestes reivindicacions és l’objectiu que es proposa aquest espai sense ànim de lucre i al marge de les institucions tant locals com nacionals.

04/01/2009 17:23 Política

Tot i que l’Ateneu d’Aldaia acaba de nèixer, encara queden moltes coses per fer. De moment, només hi ha posada la primera pedra d’un projecte que té com a objectiu créixer i estendre’s arreu del poble i de la comarca.

Els interessats i les interessades en participar activament en aquest espai (siga quina siga la seua aportació) poden posar-se en contacte a través de l’adreça electrònica lateneudaldaia@gmail.com o passant-se directament pel local. L'Ateneu d’Aldaia es troba situat al carrer Adolf  Sáez d’aquesta localitat de l’Horta, al número 21

 

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid