Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Neix l'Ateneu d'Aldaia a l'Horta

Després de mesos de feina intensa i d’un gran nombre de reunions preparatòries, neix a Aldaia (Hort) l'Ateneu com un espai a l’abast de tots els col·lectius, associacions, moviments socials i persones en general que treballen i lluiten per canviar la "nostra realitat més immediata" a través dels mitjans més propers: l’assemblearisme i la presència al carrer. L’Ateneu d’Aldaia vol esdevenir un espai físic de trobada entre persones mogudes per diferents inquietuds, ja siga des d’un plànol nacional, social, ecològic o sexual. La suma de totes les sensibilitats i la creació d’una casa comuna per totes aquestes reivindicacions és l’objectiu que es proposa aquest espai sense ànim de lucre i al marge de les institucions tant locals com nacionals.

04/01/2009 17:23 Política

Tot i que l’Ateneu d’Aldaia acaba de nèixer, encara queden moltes coses per fer. De moment, només hi ha posada la primera pedra d’un projecte que té com a objectiu créixer i estendre’s arreu del poble i de la comarca.

Els interessats i les interessades en participar activament en aquest espai (siga quina siga la seua aportació) poden posar-se en contacte a través de l’adreça electrònica lateneudaldaia@gmail.com o passant-se directament pel local. L'Ateneu d’Aldaia es troba situat al carrer Adolf  Sáez d’aquesta localitat de l’Horta, al número 21

 

Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. L’ASM, ANC i Decidim-País Valencià denuncien el biaix territorial en les licitacions públiques: 7 de cada 10 s’adjudiquen des de Madrid
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid