Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cercavila popular en solidaritat amb uns veïns del barri de Sants que pateixen "mòbbing immobiliari"

El Col·lectiu de Suport i Solidaritat amb Vallespir 25 i diverses entitats del barri de Sants han organitzat una cercavila, el proper diumenge al migdia, de sensibilització sobre el "mòbbing immobiliari" i, específicament, sobre el cas de l'edifici del carrer Vallespir número 25. El veïnat d'aquest edifici, gent gran i llogaters de rendes baixes, han pagat tots els seus lloguers durant tota la seva vida mentre que la propietària no ha complert mai amb la seva obligació de mantenir l'edifici en condicions. Ara, la propietària ha iniciat una demanda per declarar l'edifici en runa econòmica, cosa que significaria l'expulsió d'aquests veïns de casa seva sense cap mena de contrapartida, podent-se trobar al carrer d'un dia per un altre.

19/12/2008 17:39 Política
Però més enllà d'un acte de solidaritat concret amb aquests inquilins, la protesta de diumenge també pretén denunciar la política urbanística que s'ha dut a terme a Sants en els últims anys. Una manera de fer que, segons els convocants, ha prioritzat els grans projectes en lloc d'apostar per «l'habitatge digne i a preu assequible». En aquest context, la consigna és inequívoca: «Cal invertir les prioritats.» Una manera de fer-ho seria expropiar obres que a hores d'ara estan parades per la crisi, com ara les de l'Hamsa, i destinar aquests espais «a usos per al barri».
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid