Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Ajuntament retira la multa pel mural de la Diada a Montcada i Reixac

Al cap de vuit dies, els membres de l'Assemblea de Joves Montcada i Reixac (AJMiE) que van ser multats el darrer 10 de setembre per fer un mural a la llera del riu Besós en motiu de l'11 de setembre, s'han assabentat a través de l'emissora municipal que l'Ajuntament de Montcada i Reixac no portarà a tràmit la multa si no és que el consorci d'aigües de Barcelona inicia el procés, ens que ens atorgà el permís per a poder realitzar el mural. En un comunicat, agraeixen el suport que han rebut aquests dies.

21/09/2008 00:08 Política
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid