Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Prop d'un centenar de persones a la segona concentració antitaurina a Palma

Ahir dijous 7 d'agost, gairebé un centenar de persones es concentraren davant la plaça de bous de Palma convocades per l'assemblea local de l'organització juvenil Maulets. Els concentrats, davant la gran pressió policíaca decidiren partir del lloc i fer una petita manifestació improvisa. Hi hagué alguna agressió  per part de la policia.

 

08/08/2008 15:04 Cultura

La segona correguda de bous de l'estiu organitzada pel Coliseo balear va tenir una nova concentració de rebuig. Aquesta vegada eren prop de cent les persones que participaven a la concentració antitaurina de Maulets Ciutat. A la concentració es feren crits com La tortura no és art ni cultura, fora, fora, fora la tortura espanyola o Països Catalans nació antitaurina, entre d'altres. A diferència de les concentracions realitzades altres vegades, aquest cop la protesta hagué de situar-se a l'altre costat del carrer, quedant així força allunyada de l'entrada al recinte.

 

p8070002Després de mitja hora, davant l'enorme assetjament policíac i l'allunyament de l'entrada es decidí improvisar una petita manifestació fins a la porta lateral de la plaça de bous, on anaven entrant els busos de turistes i els mateixos toreros. Allà, després de fortes empentes per part de la policia i contínues  amenaces de càrrega, es decidí llegir el comunicat i desconvocar la protesta.

 

 

Fou llavors, quan la convocatòria ja havia finalitzat i els manifestants anaven cap a casa, quan un jove de Maulets, sense cap motiu, fou colpejat amb la porra per un membre de la policia espanyola.

 

 Imatge de l'agressió patida:agressi

Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  5. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  6. El fil que no es pot trencar
  7. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  8. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  9. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  10. L’ANC obre el debat estratègic de l’independentisme davant un nou cicle electoral
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid